Пакети

Описание

 

Видове пакети

Desktop & Mobile - Рекламодателят получава присъствие в десктоп и мобилна версия на посочения / планиран сайт за периода на кампанията. Закупеният рекламен инвентар е разпределен в съотношение 50% / 50% - десктоп - мобилна версия.
Вижте повече подробности ТУК

All News Sites - Рекламодателят получава присъствие в десктоп и мобилна версия на посочения пакет от сайтове за периода на кампанията. Закупеният рекламен инвентар е разпределен в съотношение 50% / 50% - десктоп - мобилна версия. Разпределението на импресиите в пакета, кореспондира на тежестта на дневния инвентар, на всяка една от посочените платформи.
Вижте повече подробности ТУК

News Sites Desktop - Рекламодателят получава присъствие в десктоп версиите на сайтовете, част от посочения пакет за периода на кампанията. Разпределението на импресиите в пакета, кореспондира на тежестта на дневния инвентар, на всяка една от посочените платформи.
Вижте повече подробности ТУК

News Sites Mobile - Рекламодателят получава присъствие в мобилните версии на сайтовете, част от посочения пакет за периода на кампанията. Разпределението на импресиите в пакета, кореспондира на тежестта на дневния инвентар, на всяка една от посочените платформи.
Вижте повече подробности ТУК

Lifestyle Sites Desktop - Рекламодателят получава присъствие в десктоп версиите на сайтовете, част от посочения пакет за периода на кампанията. Разпределението на импресиите в пакета, кореспондира на тежестта на дневния инвентар, на всяка една от посочените платформи.
Вижте повече подробности ТУК

Audience Segmentation - Сервиране на таргетирана реклама по предварително дефинирани потребителски интереси (сегмент/и), избор на аудитории, базирани на данни от мeнaжирана от Нетинфо Data Management платформа. Рекламодателят получава присъствие в десктоп версиите на сайтовете, част от портфолиото на компанията.
Вижте повече подробности ТУК