Floating banner Виж успешни кампании

Позициониране

Позициониране Размер Тежест Импресии
на ден
Уникални
на ден
Цена на 1000 импресии без ДДС Цена на 1000 импресии без ДДС (таргетирани) Макет
Bonapeti.bg
All pages
300x250 до 100 KB 60 000 21 000 22.00 лв. 22.00 лв. Floating banner
Carmarket.bg
Title page + Car details
300x250 до 100 KB 2 500 2 500 25.00 лв. 25.00 лв. carmarket floating title page
Dariknews.bg
All pages
300x250 до 100 KB 60 000 60 000 25.00 лв. 25.00 лв. 1
Edna.bg
All pages
300x250 до 100 KB 45 000 45 000 25.00 лв. 25.00 лв. 1
Gbg.bg
Title page
300x250 до 100 KB 85 000 85 000 25.00 лв. 25.00 лв. Floating ABV Gbg
Gong.bg
Inside page
300x250 до 100 KB 160 000 40 000 25.00 лв. 25.00 лв. 1
Lex.bg
All pages
300x250 до 100 KB 10 000 10 000 25.00 лв. 25.00 лв. Floating bannerL
Pariteni.bg
All pages
300x250 до 100 KB 14 000 14 000 25.00 лв. 25.00 лв. Floating Pariteni
Sinoptik.bg
All pages
300x250 до 100 KB 110 000 110 000 25.00 лв. 25.00 лв. Floating sinoptik
Vesti.bg
All pages
300x250 до 100 KB 150 000 150 000 25.00 лв. 25.00 лв. Floating Vesti Title
Vgames.bg
Title page
300x250 до 100 KB 3 500 3 500 25.00 лв. 25.00 лв. Floating Vgames

Описание

Rich Media банер, който се визуализира чрез две части: стандартна част с размерите на съответната позиция и нестандартна част, преминаваща през определена част от сайта преди да се замени със стандартната. Форматът се излъчва веднъж на ден на уникален потребител.

ПРЕДИМСТВА

  • Благоприятства по-силното въздействие на марката, приковавайки вниманието на потребителя. 
  • Комбинира всички форми. 
  • Работи едновременно за branding и awareness, генерира посещение на сайт и набиране на база данни за потребителя. 
  • Пълна свобода за креативни идеи и визия. 
  • Зарежда се автоматично и внезапно. 
  • Предразполага към допълнително взаимодействие, веднъж грабнала вниманието. 

Технически изисквания

  • Максималната тежест на рекламния формат е 200КВ
  • "Плаващият” банер не може да покрива напълно страницата, в която се изиграва
  • Допустимо е елементи от “плаващия” банер да бъдат линкове
  • Преминаващите елементи не трябва да покриват съдържанието на сайта за повече от 1 секунда
  • Преминаващите елементи не трябва да покриват лога, лога на партньори, полета за търсене, полета за въвеждане на данни от потребителя и падащи менюта
  • Максимално позволеното време за преминаване на нестандартните елементи е 6 секунди
  • Действието от “плаващия” банер може да премине във втори банер със стандартни размери, разположен на стандартна банер-позиция, или да се минимизира в друг графичен обект
  • Действието от “плаващия” банер трябва да премине във втория банер/графичен обект без пауза във времето. Сюжетът на двете части трябва да бъде последователен и логически свързан
  • Задължително е поставянето на бутон “затвори” в „плаващия” банер
  • Задължително е поставянето на бутон “виж отново” във втория банер/графичен обект
  • При подаване на рекламния формат се изисква:
             - двете части на банера да са подадени в един файл, освен ако не е предвиден друг начин на реализация 
             - макет на позиционирането на нестандартната част на банера върху съответния сайт
             - работните файлове на формата (HTML5 (Изисквания), HD видео), click counter, както и данни за импресиите и уникалните от системата, в   която ще се мери рекламата
 
* заявки, пристигнали след 12:00 часа стартират на следващия работен ден