MTG е сред 12-те най-устойчиви медийни компании

visual

Компанията собственик на Нова Броудкастинг Груп е сред 12-те най-устойчиви медийни и развлекателни компании в света 
 
Компанията собственик на Нова Броудкастинг Груп – Modern Times Group (MTG) е една от 12-те медийни и развлекателни компании в света, включени в Годишника за устойчивост за 2017 година. От 2004 г. насам той посочва най-устойчивите компании в света във всяка индустрия, като ги класира по точки в годишната Оценка на корпоративната устойчивост (CSA) на RobecoSAM.
 
mtg logo Мауро Силва, Директор „Корпоративна отговорност” на MTG обяснява защо високата оценка на устойчивостта е важна в съвременния бизнес: „Все повече инвеститори настояват за измерване и управление на екологичното и социално въздействие на компаниите, в които влагат капитала си. Затова са нужни количествени данни за устойчивостта, които са съпоставими и дават реална финансова и бизнес информация. Годишникът за устойчивост осигурява не само това, но и показва най-новите, съвременни тенденции, предизвикателства и възможности за постигане на корпоративна устойчивост.”  
 
В разнообразната и силно конкурентна медийна и развлекателна индустрия, където протичат мощни процеси в посока дигитализация и електронно предоставяне на съдържанието, MTG е призната за компания, която не само прегръща тази промяна, но и използва нови технологии, иновативна мисъл и специално разработено съдържание, за да завладява нови пазари и да създава нови бизнес възможности. Компанията е отличена още и за инвестициите в издигането в кариерата и задържането на талантливи, креативни, разнообразни и мотивирани служители, които създават уникално и ценно съдържание и услуги, както и за стратегията за повишаване на информираността, свързаността, грамотността и изразяването на културната идентичност чрез съдържанието, което създава.
 
Като част от Modern Times Group, Нова Броудкастинг Груп не само следва описаните световни процеси, но и през последните години успява да се наложи като най-голямата мултиплатформена медийна и технологична компания в България. Освен голямо разнообразие от телевизионни канали, чрез Нетинфо, която е част от медийната група, тя предлага на клиентите си и  уебсайтове и мултимедийни платформи, чрез които достига до над 80% от българските интернет потребители. 

На 25 януари бе официално обявено, и че Нова Броудкастинг Груп придобива 20% от eBag.bg – технологична компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса.  
 
Новата инвестиция е логично следствие от успешните резултати на Нова Броудкастинг Груп на българския пазар и поредна стъпка в стратегията на компанията за инвестиция в дигитална трансформация. 
 
Чрез партньорството с eBag.bg групата доказва подкрепата си на качествени дигитални продукти и иновативни бизнес модели за българския пазар.

В началото на 2016 година Нова Броудкастинг Груп, чрез Нетинфо, придоби 51% от Grabo.bg – най-големият уебсайт за групово пазаруване в страната и 51% от Trendo.bg, водещ онлайн магазин с подбрани маркови стоки. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – най-големият каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg. От юни 2016 компанията притежава и 20% от уебсайта Broshura.bg.  
 
 
Още за Оценката на корпоративната устойчивост (CSA), изготвяна от RobecoSAM

Оценката на корпоративната устойчивост (CSA), изготвяна от RobecoSAM, е годишна оценка на практиките за устойчивост на компаниите. Всяка година биват интервюирани над 3400 публични компании по целия свят, на които се задават между 80 и 120 специфични за индустрията им въпроса, свързани с икономическите, екологични и социални фактори, свързани с успеха на бизнеса.

Още за Modern Times Group (MTG)

Нова Броудкастинг Груп е водеща медийна група в България, част от международната компания и един от лидерите в дистрибуцията на развлекателни програми Modern Times Group (MTG). Дейността на MTG се простира на шест континента и включва ефирна и платена телевизия, радиоизлъчване и продуциране на съдържание. MTG e водещата международна медийна компания с най-голямо географско присъствие в Европа.
* 6 континента; 240 територии; 125 милиона рийч

Още за Нова Броудкастинг Груп:

Семейството на Нова Броудкастинг Груп включва и най-голямата издателска медийна група AtticaEVA, която предлага на читателите едни от най-популярните лайфстайл и бизнес списания – Forbes, Esquire, EVA, Grazia, OK, JOY и Playboy.
Разнообразието от комуникационни канали се допълва от радио NOVA NEWS, където като водещ партньор NOVA предоставя новинарско и публицистично съдържание.
 
Лента е кино дистрибуторската компания, с която Нова Броудкастинг Груп навлезе на пазара на киноразпространение в България. 
 
 


Netinfo.bg

Innovate With Us!

Product & ads solutions around the clock

Contact us

Portfolio

The company’s portfolio comprises versatile content and opportunity for users to be mobile in every single moment of their everyday lives.

Contact us